דף הבית פורומים פורום תפירה כיבוס בדים לפני התפירה

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • ורד
    Post count: 0

    אם יש לי כל מיני בדים (בעיקר כותנות וגם כותנה מעורבת או קנבסים) חלקם מהחנות לפי מטר ללא שימוש וחלקם חתוכים כבר אחרי שימוש…נניח אני רוצה לכבס את כולם ביחד, ונניח אני גוזרת עם מספרי זיגזג את הבדים החתוכים כדי שלא ייפרמו לי בכביסה, אבל לא נוגעת בבדים שקניתי מהחנות לפי מטר כי הם לא ייפרמו בכביסה (אני מקווה) יש לי בדים מכל מיני צבעים סוגים ועוביים…האם לא יקרה להם משהו אם אשים את כולם במכונת כביסה על 30 מעלות + סחיטה? אני קצת מפחדת, המון המון זמן וכסף הושקעו בחיפוש הבדים האלה.

    תודה למי שיכול לעזור

    רונה
    Post count: 0

    שלום לך,

    לדעתי לא אמור לקרות להם כלום, כי זו טמפרטורה נמוכה יחסית.
    על כמה מעלות את בדרך כלל מכבסת? חשוב להתאים את המעלות בכיבוס המקדים למה שבדרך כלל מבצעים..

    אני ממליצה לך להפריד בדים צבעוניים מלבנים (כמובן)
    ובנוסף, אחלוק איתך טיפ שמשמש אותי היטב:
    יש לי שקיות בד פשוטות (אפשר להשיג, אבל אני פשוט תפרתי) שאליהן אני מכניסה את הבדים, וכך אני יכולה להיות בטוחה שאף צבע לא יעבור מבד אחד למשנהו

    ילנה זינגר- מורה מירושלים
    Post count: 0

    כל בד רצוי לכבס טרם התפירה, כדי להעבירו טיפול זהה לו יזכה בהמשך חייו משיהפוך לבגד. אם נהוג ליבש הבגדים על חבל יש לעשות כך עם הבד,טרם תפירתו. אם נוהגים ליבש במייבש ראוי לייבשו במייבש. כדאי לתפור השוליים החתוכים בזיג-זג כדי להימנע מהתפוררות הבד במכונת הכביסה .כביסה במקרה זה יכולה להיות השריה בלבד.
    ההרטבה של הבד היא הגורם החשוב ביותר לצורך מניעת שינויים והתכווצות בעתיד. מים חמים משפיעים על הבד יותר מאשר מים קרים. גיהוץ,רצוי. אך לזכור לבחור חום צמר ולא יותר חם ממנו .חום גבוהה יותר עשוי לגרום הברקה של הבד.

    ורד
    Post count: 0

    תודה

    שרית
    Post count: 0

    צהריים טובים,

    האם צריך לכבס בד ז'מש לפני שאני גוזרת?

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־כיבוס בדים לפני התפירה
פרטים: